طراحی سایت آگهی و نیازمندی با تاپ آگهی

بهترین روش های طراحی سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و سیستم های اختصاصی

طراحی سایت آگهی و نیازمندی با تاپ آگهی

بهترین روش های طراحی سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و سیستم های اختصاصی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شما می توانید با استفاده از قالب وردپرس یک سایت تبلیغاتی آگهی زیبا و پر از ویژگی ها بسازید و نیازی به نوشتن یک خط کد هم نخواهید داشت.

در این راهنما ، نحوه ایجاد سایت با وردپرس را یاد خواهید گرفت . سپس چهار قالب را پیدا خواهید کرد که می توانید برای ایجاد وب سایتی مانند Craigslist استفاده کنید.

قیمت آن چند است؟ ساخت سایتی مانند Craigslist از ابتدا با وردپرس حدود 130-200 دلار با هزینه سالانه حدود 80 دلار در سال پس از آن هزینه دارد.

چگونه سایتی مانند Craigslist ایجاد کنیم

برای ایجاد وب سایتی مانند Craigslist 6 مرحله وجود دارد:

  1. یک نام دامنه خریداری کنید
  2. میزبانی وب سایت خود را انتخاب کنید
  3. وردپرس را نصب کنید
  4. قالب آگهی وردپرس را انتخاب کنید
  5. قالب را نصب و پیکربندی کنید
  6. راه اندازی

در این آموزش ، نحوه راه اندازی سایت وردپرس خود میزبان و بررسی بهترین قالبهای آگهی موجود را توضیح خواهم داد. هر موضوع منابع خاص خود را دارد که روند نصب و پیکربندی را راهنمایی می کند.

آنچه شما نیاز دارید

برای ایجاد یک سایت تبلیغات آگهی از ابتدا ، به دو چیز نیاز دارید.

1. سایت وردپرس

برای ایجاد وب سایت خود با وردپرس ، به یک دامنه و میزبانی برای سایت خود نیاز دارید. پس از داشتن آن ، می توانید وردپرس را نصب کنید.

من نحوه انجام همه این کارها را در این آموزش گام به گام توضیح می دهم  .

نحوه ایجاد سایت با وردپرس را بیاموزید.

در راهنما ، من به شما می آموزم که چگونه دامنه خود را به صورت رایگان دریافت کنید و از نصب خودکار استفاده کنید که وردپرس را برای شما نصب کند.

2. قالب آگهی

هنگامی که سایت وردپرس خود را پیدا کردید ، به یک تم وردپرس نیاز دارید  .

یک قالب وردپرس نحوه مشاهده سایت شما را تغییر می دهد. در این حالت ، قالب همچنین قابلیت های جدیدی را اضافه می کند ، مانند:

  • ارسال آگهی کاربر (که می توانید هزینه آن را پرداخت کند)
  • ادغام با درگاه های پرداخت
  • داشبورد فروشنده
  • پیام خصوصی
  • اشتراک اجتماعی

به طور خلاصه ، شما یک وب سایت با وردپرس ایجاد خواهید کرد. سپس ، موضوعی را نصب می کنید که سایت را به یک سایت تبلیغاتی آگهی تبدیل می کند. ساده است ، درست است؟

اکنون مطمئن هستم که شما برای دیدن مضامین خارش دارید ، پس بیایید از قبل به آن بپردازیم!

مضامین آگهی آگهی مقایسه شده است

چهار قالب قابل بررسی برای وب سایت شما وجود دارد:

  • ClassifiedEngine
  • WordPress Classifieds
  • ClassiPress
  • Classified Ads Theme

شما فقط باید از یکی از آنها استفاده کنید ، بنابراین من در زیر هر یک از ویژگی ها و کمبودهای منحصر به فرد آنها را شرح داده ام.

شماره 1 قالب آگهی ClassifiedEngine  توسط EngineThemes

EngineThemes به دلیل ساخت موضوعات مدرن و غنی از ویژگی شناخته شده است. ClassifiedEngine تفاوتی ندارد.

استفاده از یک نوار جستجوی برجسته ، فیلتر کردن مکان و دسته ها در کنار هم کشف لیست های مربوطه را آسان می کند. این لیست ها خود شیک و قابل مرور هستند و اطلاعات تماس را در نوار کناری هر تبلیغ لیست می کنند.

فروشندگان در سایت هرکدام داشبوردی دریافت می کنند که می توانند تبلیغات لیست شده خود را اصلاح و مشاهده کنند.

ویژگی های منحصر به فرد

ClassifiedEngine از چند جهت دیگر ممتاز نیست.

- پنل های مدیریت زیبا

همه مضامین آگهی آگهی دارای ویژگی های زیادی برای پیکربندی هستند. ClassifiedEngine جذاب ترین و سازمان یافته ترین پنل های مدیریت را برای راه اندازی یک وب سایت دارد.

- جریان ارسال آگهی ساده

EngineThemes بر روند گام به گام کاربران برای ارسال آگهی در سایت شما تأکید دارند. این آسان تر و شهودی تر از سایر موضوعات است. این برای بیشتر جنبه های دیگر موضوع نیز وجود دارد.

منفی ها

گرچه ClassifiedEngine دارای تعداد زیادی ویژگی است ، به طور پیش فرض اعلان های ایمیل ، فیلدهای سفارشی یا ادغام Stripe را ندارد. با این حال ، هر یک از این ویژگی ها به عنوان افزونه پلاگین با قیمت 19 دلار در دسترس است .

 

شماره 2  قالب آگهی WordPress Classifieds توسط PremiumPress

WordPress Classifieds یک موضوع جامد برای ساخت سایتی مشابه Craigslist است. بسیار قابل تنظیم است و شامل طرح های متنوعی است.

PremiumPress سالهاست که این موضوع را توسعه داده و بهبود می بخشد و آن را به گزینه ای مطمئن تبدیل کرده است.

ویژگی های منحصر به فرد

دو زمینه وجود دارد که این مضمون از سایر موارد بهتر عمل می کند.

- 50+ تم کودک

در حالی که موضوع Classifieds گزینه های سفارشی سازی بی شماری دارد ، همچنین با ده ها "مضمون کودک" ارائه می شود.

موضوعات کودک را می توان فعال کرد تا بلافاصله تغییر چشمگیری در طرح و سبک سایت ایجاد کند. در انتخاب ظاهری که می خواهید انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد.

مشاهده تمام موضوعات کودک .

- فضای تبلیغاتی

در حالی که می توانید از طریق تبلیغات آگهی از وب سایت درآمد کسب کنید ، فضای فروش تبلیغات سنتی مانند PPC یا PPV نیز وجود دارد.

می توانید از Adsense استفاده کنید و یا به سازمان های مجزا با قیمت هر 30 روز فضای اختصاص دهید. این قیمت ها و موقعیت ها را می توان برای فروش ذکر کرد و از طریق سایت خریداری کرد.

منفی ها

WordPress Classifieds شامل یک دکمه "پیام خصوصی" در تبلیغات است ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد فروشنده وجود ندارد. بازدیدکنندگان ممکن است با داشتن تصویری یا حداقل نام فروشنده ای که دارند ، احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

منوها نیز بسیار پیچیده هستند و این بدان معناست که یادگیری نحوه استفاده از این موضوع مدتی طول می کشد.

گرچه در سایت ذکر نشده است ، وردپرس آگهی شامل پانلی برای فروشندگان برای بررسی / ویرایش لیست های خود است

شماره 3  ClassiPress  توسط AppThemes

ClassiPress کار بسیار خوبی در مدیریت حجم زیادی از تبلیغات انجام می دهد. با ویژگی های جستجوی پیشرفته و لیست دسته بندی از قبل ، مرور تعداد زیادی از تبلیغات را برای بازدید کنندگان آسان می کند.

AppThemes همچنین دارای یک Marketplace است که در آن می توانید افزونه هایی را اضافه کنید که حتی بیشتر عملکرد را به موضوع اضافه می کنند ، مانند هشدارهای ایمیل سفارشی و جاسازی ویدیو در لیست تبلیغات.

ویژگی های منحصر به فرد

ClassiPress دارای دو ویژگی منحصر به فرد است.

- جستجوی تکمیل خودکار

ClassiPress تکمیل خودکار دارد که به این معنی است که بازدیدکنندگان در یک درخواست تایپ می کنند ، کلمات کلیدی را برای جستجو براساس لیست های موجود پیشنهاد می کند. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا هر بار که در سایت جستجو می کنند نتایج مربوطه را بدست آورند.

 

ClassiPress با افزونه Social Connect سازگار است ، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به جای ثبت نام در وب سایت ، با استفاده از یک نمایه اجتماعی موجود مانند Twitter یا Facebook وارد سیستم شوند.

منفی ها

ClassiPress ممکن است دارای ویژگی های غنی از موضوعات باشد ، اما از نظر طراحی فاقد بیشترین موارد است. موضوع به خصوص خوب به نظر نمی رسد و برای مدرن سازی به روزرسانی می شود.

همانطور که گفته شد ، تم های کودکانه در AppThemes Marketplace موجود است که کاملاً طراحی را تغییر می دهد. ژله  (29 $) و درجه یک  (49 $) تم ها، به طور خاص، نگاه عالی.

شما هنوز هم به صورت فنی از تم ClassiPress استفاده می کنید و به تمام ویژگی های آن دسترسی دارید.

 

شماره 4  قالب آگهی Classified Ads Theme توسط SiteMile

قالب Classified Ads توسط SiteMile یک راه حل اصلی برای ایجاد سایتی مانند Craigslist است. آگهی ها با دسته بندی هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند ، در وب سایت منظمی لیست می شوند.

در حالی که زیبایی شناسی موضوع کمی منسوخ شده است ، اما عملکرد اصلی آن وجود دارد. چند تغییر سبک از طریق CSS می تواند به سرعت شکل ظاهری آن را مدرن کند.

ویژگی های منحصر به فرد

طرح زمینه تبلیغات آگهی هیچ عملکردی به خودی خود ندارد که نتوانید آن را در طرح زمینه دیگری یا یکی از برنامه های افزودنی آن قرار دهید.

منفی ها

در حالی که آگهی های آگهی عملکرد مورد نیاز شما را دارد ، اما طراحی آن عالی نیست و مانند برخی از مضامین دیگر تم کودکانه در دسترس ندارد. این بدان معنی است که شما باید یک طراح استخدام کنید یا خودتان آن را به روز کنید.

 

کدام قالب برای یک سایت تبلیغات آگهی بهتر است؟

شما احتمالاً از قبل به یک موضوع تمایل دارید ، اما در اینجا نظر صادقانه من در مورد مضامین وجود دارد.

ClassifiedEngine  برای شما ، فروشندگان و بازدیدکنندگان شما خوب به نظر می رسد و آسان ترین استفاده است. من فکر می کنم که مزایای آن به نفع آن است.

همانطور که گفته شد ،  WordPress Classifieds و ClassiPress  هر دو گزینه های بسیار غنی از ویژگی و شایسته هستند. استفاده آنها از مضامین کودک آنها را بسیار قابل تنظیم و انعطاف پذیر می کند. به نظر من این امر ClassiPress را به گزینه بسیار جذاب تری تبدیل می کند ، زیرا طراحی آن تنها مکانی است که فاقد آن است.

با توجه به مجموعه ویژگی های محدود و طراحی تاریخ دار ، نمی توانم تبلیغات آگهی را برای بقیه این مضامین توصیه کنم.

شما چی فکر میکنید؟ آیا این ویژگی مورد نیاز برای ایجاد سایت خود مانند Craigslist از ابتدا را ندارند؟ در زیر نظر دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی