طراحی سایت آگهی و نیازمندی با تاپ آگهی

بهترین روش های طراحی سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و سیستم های اختصاصی

طراحی سایت آگهی و نیازمندی با تاپ آگهی

بهترین روش های طراحی سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و سیستم های اختصاصی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

انتخاب بهترین سرویس میزبانی وردپرس برای وب سایت شما کاری ترسناک به نظر می رسد ، خصوصاً اگر مبتدی باشید. چندین شرکت میزبانی وب وجود دارد که هر یک ادعا می کنند از همه بهتر هستند ، با این حال ، تصمیم شما باید براساس نیازهای خاص شما باشد از جمله نوع وب سایت ، بودجه ، زمان و غیره. بنابراین ، شما باید برنامه های میزبانی را با دقت مقایسه و ارزیابی کنید قبل از خرید هرگونه برنامه میزبانی.

برخلاف سایر بررسی های میزبانی وردپرس ، ما هیچ شرکت میزبانی را به شما توصیه نمی کنیم زیرا آنچه " بهترین " را برای شما ایجاد می کند به اهداف ، تنظیمات و منابع خاص شما بستگی دارد. بنابراین ، ما این پست را برای ساده کردن جستجوی میزبانی وب شما ایجاد کرده ایم. جمع آوری محبوب ترین 10 بررسی شرکت میزبانی وردپرس تا آنجا که می توانیم منصفانه است.

بهترین خدمات میزبانی وردپرس  2020 10 محبوب ترین شرکت های میزبان WP برای بررسی ادامه مقاله را بخوانید

ضمن ایجاد این لیست از بهترین خدمات میزبانی وردپرس ، ما تحقیق عمیق و کاملی داشته ایم. ما عوامل مختلفی را برای تعیین کیفیت مانند سرعت ، فضای ذخیره سازی ، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتری در نظر داشته ایم. بنابراین ، بدون شک این 10 شرکت برتر میزبانی وب برای وردپرس هستند. اکنون ، انتخاب بهترین ها از بین بهترین ها شغل شما است.

وحشت نکنید! ما واقعاً ساده ساخته ایم.

منتظر بمانید تا این مقایسه کامل جامع میزبانی وردپرس را بخوانید.

انواع خدمات میزبانی وردپرس که باید بدانید

وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا ، گزینه های میزبانی وب زیادی را ارائه می دهد. شما می توانید از میزبانی رایگان گرفته تا میزبانی وردپرس مدیریت شده خاص وردپرس را انتخاب کنید. در زیر انواع عمده خدمات میزبانی وردپرس که به طور خلاصه برای کمک به شما در انتخاب آسان شرکت میزبانی وب ذکر شده است.

میزبانی رایگان وردپرس

WordPress یک نرم افزار رایگان منبع باز است که به طور رسمی دارای دو رنگ است: WordPress.com و WordPress.org. تفاوت عمده این دو سیستم عامل وردپرس در "میزبانی" است یعنی WordPress.com یک بستر میزبانی رایگان است در حالی که WordPress.org یک بستر خود میزبان است. بله ، میزبانی ارائه شده توسط WordPress.com میزبانی رایگان وردپرس است .

شما می توانید در هاست رایگان WordPress.com یک وب سایت وردپرس کاملا رایگان ایجاد کنید اما محدودیت هایی وجود دارد. شما امکان کنترل و سفارشی سازی محدودی دارید. علاوه بر این ، این تبلیغات در سایت شما نمایش داده می شود و در صورت تمایل به حذف آنها ، باید هزینه پرداخت کنید.

بنابراین ، اگر می خواهید یک کسب و کار یا شرکت آنلاین تاسیس کنید ، میزبانی رایگان وردپرس ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. با این حال بستر خوبی برای مبتدیان ، وبلاگ نویسان فصلی است که می توانند وبلاگ / وب سایت شخصی خود را به صورت رایگان و با سهولت شروع کنند.

تمام سرویس های میزبانی مورد بحث در این پست خدمات میزبانی پولی برای WordPress.org یا بستر وردپرس خود میزبان هستند. اگر می خواهید درباره تفاوت بیشتر بدانید ، این پست را مشاهده کنید: WordPress.com Vs. WordPress.org .

* به همین ترتیب ، ارائه دهندگان میزبانی وردپرس رایگان دیگری نیز وجود دارند که محدودیت هایی مانند تبلیغات خود در سایت شما دارند که نمی توانید حذف کنید.

میزبانی مشترک

میزبانی وب مشترک ارزانترین و محبوب ترین گزینه موجود است. با میزبانی مشترک ، چندین وب سایت دارای آدرس IP و منابع یکسان سرور هستند از جمله حافظه ، فضای دیسک سخت و پهنای باند. مزیت طرح میزبانی مشترک کم هزینه است - گزینه ایده آل برای پروژه های کم بودجه و مبتدیان. با این وجود ، معایبی مانند فضای حافظه محدود ، سرعت کم سایت ، سئو و مسائل امنیتی وجود دارد زیرا چندین سایت در یک سرور میزبانی می شوند و از آدرس IP یکسانی استفاده می کنند.

VPS (سرور خصوصی مجازی)

با میزبانی VPS (سرور مجازی خصوصی) ، بخش مشخصی از منابع در سرور به شما ارائه می شود. شما یک سرور را با سایر کاربران VPS به اشتراک خواهید گذاشت اما به اندازه میزبانی مشترک وجود ندارد. منابع سرور با توجه به نیاز کاربران VPS به آنها اختصاص می یابد. بنابراین می توانید با هزینه اضافی در هر زمان که نیاز دارید منابع بیشتری مانند فضای و حافظه دریافت کنید. از این رو ، انتخاب خوبی برای رشد سریع وب سایت های تجاری است. این هزینه نسبت به میزبانی مشترک هزینه بر است اما راه حل مناسبی برای میزبانی امن تر است. عدم استفاده سایر VPS از امنیت سایت های خود در سرور به سایت شما آسیب نمی رساند.

میزبانی اختصاصی

میزبانی اختصاصی به پیکربندی میزبانی اشاره دارد که در آن تمام منابع سرور به یک سرویس گیرنده اختصاص یافته است. برخلاف میزبانی مشترک و میزبانی VPS ، میزبان اختصاصی توسط یک کاربر استفاده می شود. شما می توانید از فضای کامل دیسک سخت ، حافظه ، پهنای باند استفاده کنید ، در حالی که کنترل کامل جنبه های امنیتی ، سرعت و سئو را دارید. میزبانی اختصاصی در مقایسه با میزبانی مشترک بسیار گران است اما اگر یک شرکت آنلاین بزرگ داشته باشید که هر روز تعداد زیادی از مخاطبان آن را تحت تأثیر قرار می دهند ارزش آن را دارد.

میزبانی وردپرس مدیریت شده

میزبانی مدیریت شده وردپرس یک فناوری نسبتاً جدید است که به منظور ارائه خدمات میزبانی بدون دردسر و به طور خاص برای کاربران روز افزون وردپرس ایجاد شده است. این سرویس میزبانی ویژه وردپرس است که فقط وب سایت های مبتنی بر وردپرس را میزبانی می کند. سرویس های میزبانی شده مدیریت شده وردپرس از بیشتر کارهای فنی وب سایت وردپرس شما از جمله به روزرسانی CMS ، به روزرسانی خودکار ، امنیت ، عملکرد وب سایت و غیره مراقبت می کنند. علاوه بر این ، آنها پشتیبانی مشتری اختصاصی را ارائه می دهند که میزبانی مدیریت شده وردپرس را به یک راه حل ایده آل تبدیل می کند. سرویس های میزبانی وردپرس مدیریت شده هزینه بیشتری نسبت به برنامه های میزبانی مشترک دارند اما با توجه به سهولت استفاده و زمان صرفه جویی شده ، ارزش آن را دارد.

اگر خلاصه ای از انواع میزبانی وب می خواهید ، در اینجا آمده است.

  1. اگر می خواهید یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید ، میزبانی رایگان وردپرس ایده آل نیست. این برای زبان آموزان مناسب است. بستری برای آشنایی با وردپرس.
  2. میزبانی مشترک ارزانترین راه حل است در حالی که برخی مصالحه ها از جمله امنیت و عملکرد وجود دارد.
  3. میزبانی VPS نسبت به میزبانی مشترک هزینه بر است و همچنین دارای ویژگی های امیدوار کننده تری است.
  4. میزبانی اختصاصی به هیچ وجه مانند "Shared" و "VPS" به اشتراک گذاشته نمی شود. بنابراین ، از نظر امنیتی سخت تر و برای عملکرد بهتر است. گرونه.
  5. میزبانی مدیریت شده وردپرس میزبانی بعلاوه راه حل مدیریتی است که کاربران را از یکسری وظایف اساسی دور می کند. اگر بودجه مهم نباشد ، بسیار گران است اما بهترین راه حل است.

با وجود همه اینها خبر خوبی برای کاربران وردپرس است! اکثر شرکتهای میزبان وردپرس اکنون ویژگیهای اساسی ویژه وردپرس از جمله نصب و راه اندازی آسان با قیمت پایین را ارائه می دهند.

 

10 بهترین خدمات میزبانی وردپرس برای سال 2020 - مقایسه شده است

در جدول زیر به موارد برجسته بهترین خدمات میزبانی وردپرس 2020 نگاهی بیندازید.

لوگو طرح  قیمت / ماه امکانات حمایت کردن مشاهده بررسی کامل پایه ای 2.95 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب 50 گیگابایتی

تلفن ، چت ، پایگاه دانش از Bluehost دیدن کنید WP-1000S 4.99 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب 40 گیگابایتی

چت ، تلفن ، ایمیل ، تیکت پشتیبانی از InMotion Hosting دیدن کنید 30 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب 10 گیگابایتی

بلیط پشتیبانی ، رسانه های اجتماعی ، گپ از Kinsta دیدن کنید شروع کننده وردپرس 2.15 دلار در ماه وب سایت نامحدود

فضای وب 20 گیگابایتی

پشتیبانی تلفنی ، تیکت ، چت زنده از هاستینجر دیدن کنید استارت آپ 2.99 دلار در ماه 1 وب سایت

100 گیگابایت فضای وب

تیکت پشتیبانی ، پایگاه دانش ، گپ از میزبانی A2 دیدن کنید استارت آپ 3.95 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب 10 گیگابایتی

چت ، تلفن ، بلیط از SiteGround دیدن کنید استارت آپ 22.50 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب 10 گیگابایتی

چت زنده ، تلفن از WP Engine دیدن کنید 5.95 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب نامحدود

چت زنده ، تلفن از HostGator دیدن کنید میزبانی مشترک 4.95 دلار در ماه 1 وب سایت

SSD مشترک

تلفن ، انجمن ها ، پایگاه دانش از DreamHost دیدن کنید پایه ای 8.99 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای 10 گیگابایتی

پایگاه دانش ، تلفن ، گپ از GoDaddy دیدن کنید پرداخت به ازای هر سایت (مدیریت شده) 15 دلار در ماه 1 وب سایت

فضای وب 5 گیگابایتی

حال ، بیایید به بررسی کامل هر سرویس میزبانی وردپرس برویم.

Bluehost

Bluehost ویژگی های میزبانی وردپرس با یک نگاه

  • نصب WordPress را با یک کلیک 
  • مقیاس پذیری واقعی - ارتقا تنها با یک کلیک به VPS یا سرور اختصاصی
  • cPanel پیشرفته
  • عملکرد استاندارد
  • گواهی SSL رایگان 

قیمت Bluehost

Bluehost به طور عمده از سه برنامه میزبانی وردپرس برخوردار است. به موارد برجسته طرح میزبانی نگاهی بیندازید.

پایه ای به علاوه گزینه پلاس قیمت: 2.95 دلار در ماه. قیمت: 5.45 دلار در ماه. قیمت: 5.45 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود فضا: 50 گیگابایت فضا: نامحدود فضا: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود دامنه رایگان: 1 دامنه رایگان: 1 دامنه رایگان: 1

Bluehost یکی دیگر از شرکتهای میزبان وردپرس است که بطور رسمی توسط WordPress.org توصیه می شود. با این حال ، برخی شایعات در مورد کیفیت پایین آورنده آن در وب وجود دارد . با وجود شایعات ، می توان به سالها تجربه در زمینه بهتر و آسانتر میزبانی وردپرس اعتماد کرد. وردپرس و Bluehost از سال 2005 با هدف ایجاد یک میزبانی ایده آل برای بستر وردپرس به طور مداوم با یکدیگر همکاری می کنند. اگر به دنبال راه حل های ارزان قیمت میزبانی وردپرس هستید Bluehost حرف اول را می زند.

طرفداران:

  • اعتبار بازاریابی رایگان ، IP اختصاصی و SSL همراه با برخی برنامه ها
  • ثبت نام دامنه به صورت رایگان
  • به روزرسانی خودکار افزونه و قالب وردپرس

موارد منفی :

  • گزینه صورتحساب ماهانه در دسترس نیست
  • نمی توان از https و SiteLock CDN استفاده کرد
  • عدم خدمات مهاجرت رایگان

میزبانی InMotion

ویژگی های میزبانی InMotion با یک نگاه

  • ایمیل نامحدود ، فضای دیسک و پهنای باند
  • به روزرسانی خودکار وردپرس
  • پشتیبان گیری خودکار روزانه رایگان
  • مهاجرت رایگان وب سایت
  • پلاگین های ذخیره شده پشتیبانی می شوند

به میزبانی InMotion بروید

قیمت گذاری InMotion

خدمات میزبانی وردپرس InMotion با قیمت های پایین مانند SiteGround و A2 Hosting در دسترس است ، از 4.99 دلار در ماه برای طرح "WP-1000S" که برای یک راه اندازی مناسب است ، شروع می شود. اگرچه ، InMotion در مجموع 6 برنامه میزبانی وردپرس را ارائه می دهد. در حال حاضر ، بیایید نگاهی به 3 نکته برجسته برنامه میزبانی وردپرس InMotion بیندازیم.

WP-1000S WP-2000S WP-3000S قیمت: 4.99 دلار در ماه. قیمت: 7.99 دلار در ماه. قیمت: 10.99 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: 2 وب سایت: 3 فضا: 40 گیگابایت فضا: 80 گیگابایت فضا: 120 گیگابایت پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود دامنه رایگان: بله دامنه رایگان: بله دامنه رایگان: بله

InMotion Hosting یکی از بهترین میزبانی وب را برای بستر وردپرس ارائه می دهد. با میزبانی InMotion ، وب سایت شما در وب سرورهای قدرتمند میزبانی می شود و پشتیبانی متخصص میزبانی وردپرس ارائه می شود. این شامل وردپرس از قبل نصب شده ، انتقال سایت رایگان ، پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، محافظت از هک و بدافزار ، پشتیبان گیری رایگان داده ، بیش از 200 تم رایگان و غیره است. از همه مهمتر آنها دارای طیف گسترده ای از کانال های پشتیبانی فوری مشتری مانند تلفن ، چت ، ایمیل و حتی اسکایپ.

همچنین ، InMotion Hosting ویژگی BONUS را برای بازاریابی ارائه می دهد. برای تبلیغات رایگان در Google و سایر موتورهای جستجو می توانید حداکثر 150 دلار اعتبار کسب کنید.

طرفداران:

  • ضمانت بازگشت 90 روزه پول
  • ویژگی های عالی تجارت الکترونیکی
  • 99.99٪ Uptime تضمینی

موارد منفی :

  • تعداد پایگاه داده ها و وب سایت ها را محدود می کند
  • فقط لینوکس و ویندوز را به جای ویندوز فراهم می کند
  • برای دریافت تخفیف باید یک سال یا بیشتر ثبت نام کنید

کینستا

Kinsta ویژگی های میزبانی وردپرس با یک نگاه

  • اطلاع رسانی درباره شماره Fatal
  • تهیه پشتیبان به صورت خودکار
  • 20+ مرکز داده جهانی
  • مهاجرت سایت رایگان
  • 99٪ ضمانت Uptime
  • زیرساخت مبتنی بر ابر برای سرعت

به Kinsta Hosting بروید

Kinsta میزبانی قیمت

Kinsta Hosting به طور عمده چهار نوع برنامه میزبانی وردپرس را ارائه می دهد. به موارد برجسته نگاهی بیندازید.

پیش غذا حرفه ای کسب و کار شرکت، پروژه قیمت: 30 دلار در ماه قیمت: 60 دلار در ماه قیمت: 100 تا 400 دلار در ماه. قیمت: 600 تا 1500 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: 2 وب سایت: 5-40 وب سایت: 80-150 فضا: 10 گیگابایت فضا: 20 گیگابایت فضا: 30-60 گیگابایت فضا: 100-250 گیگابایت پهنای باند: 20K بازدید پهنای باند: 40K بازدید پهنای باند: 100K-400K پهنای باند: 1000K-3000K دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه

Kinsta یکی دیگر از ارائه دهنده های قابل اطمینان میزبانی وردپرس است که مقیاس پذیر ، توسعه دهنده پسند و آسان برای استفاده است. Kinsta توسط پلتفرم Google Cloud که همان بستری است که Google از آن استفاده می کند تأمین می شود. تمام ویژگی های مهمی که Kinsta ارائه می دهد در برنامه های ابتدایی نیز موجود است ، به این معنی که شما می توانید از ویژگی های قدرتمند در بودجه استفاده کنید. این ارائه دهنده میزبانی خدمات پشتیبانی عالی از طریق گفتگوی زنده و ایمیل از مشتری ارائه می دهد. سرورهای Kinsta توسط NGINX ، کانتینرهای لینوکس (LXD) ، PHP 7 و MariaDB تغذیه می شوند ، که سایت سریع شعله ور شدن را تضمین می کند.

Kinsta در تمام برنامه های خود (از جمله افزونه ها) 30 روز ضمانت استرداد پول ارائه می دهد.

طرفداران:

  • داشبورد استفاده از حساب
  • میزبانان در Google Cloud Platform
  • SSL رایگان و سایر ابزار پیشرفته

موارد منفی :

  • میزبانی پست الکترونیکی ندارد
  • فاقد پشتیبانی تلفنی است
  • نسبت به سایر شرکت های میزبان گرانتر است

هاستینگر

ویژگی های هاستینجر با یک نگاه

  • نام دامنه و سازنده وب سایت رایگان
  • ادغام CloudFlare
  • WAF هوشمند (فایروال برنامه وب) در هر سرور
  • میکرو کش NGINX
  • پشتیبان گیری روزانه

به هاستینگر بروید

قیمت گذاری هاستینگر

هاستینجر عمدتا از سه برنامه میزبانی وردپرس برخوردار است. به موارد برجسته طرح میزبانی نگاهی بیندازید.

شروع کننده وردپرس وردپرس حق بیمه تجارت وردپرس قیمت: 2.15 دلار در ماه. قیمت: 7.45 دلار در هر ماه قیمت: 14.95 دلار در ماه. وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود فضا: 20 گیگابایت فضا: 100 گیگابایت فضای: 140 گیگابایت پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: 1 دامنه رایگان: 1

هاستینجر ارائه دهندگان میزبانی وردپرس سریع ، مطمئن و ارزان در صنعت میزبانی است. بهترین کار برای شرکت های کوچک ، مشاغل یا شرکت های نوپا با بودجه آنلاین بسیار کم است. بسته وردپرس Hostinger ارزش و مزایای بسیار بیشتری را ارائه می دهد که شما ممکن است در یک بسته میزبانی مشترک با هزینه بسیار کمتری نیاز داشته باشید.

هاستینجر یکی از معدود ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب است که متوسط زمان واقعی "99.9٪" را دارند . اگر قصد دارید یک پروژه آنلاین با بودجه کم شروع کنید ، میزبان میزبان مناسب میزبانی وردپرس است. در مقایسه با اینجا ارزانترین سرویس میزبانی است.

طرفداران:

  • بارگیری سریع با Cache Manager
  • طرح All Hostingers شامل ایجاد وب سایت رایگان است
  • حسابهای ایمیل نامحدود با حق بیمه و برنامه های تجاری

موارد منفی :

  • بدون پشتیبان گیری روزانه
  • SSL رایگان ارائه نمی دهد
  • فضای محدود دیسک و پشتیبانی محدود

میزبانی A2

ویژگی های میزبانی وردپرس A2 در یک نگاه

  • نرم افزار وردپرس از پیش نصب شده
  • امنیت دائمی - HackScan Protection رایگان
  • توسعه دهنده دوستانه - آخرین نسخه های PHP و MySQL
  • انتقال حساب رایگان
  • مجوز SSL رایگان
  • CDN گنجانده شده است

به میزبانی A2 بروید 

قیمت گذاری A2

میزبانی A2 عمدتا چهار نوع برنامه میزبانی وردپرس را ارائه می دهد. به موارد برجسته نگاهی بیندازید.

استارت آپ راندن افزایش توربو توربو مکس قیمت: 2.99 دلار در ماه. قیمت: 4.99 دلار در ماه. قیمت: 9.99 دلار در ماه. قیمت: 14.99 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود فضا: 100 گیگابایت فضا: نامحدود فضا: نامحدود فضا: نامحدود پهنای باند: 5000 بازدید در ماه. پهنای باند: 150،000 بازدید در ماه. پهنای باند: 150،000 بازدید در ماه. پهنای باند: 150،000 بازدید در ماه. دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه

میزبانی A2 یکی دیگر از ارائه دهنده های قابل اعتماد میزبانی وردپرس است. آنها سرویس های میزبانی سریع دقیق و مهیج همراه با پشتیبانی اختصاصی از مشتری را ارائه می دهند. میزبانی وب وردپرس A2 Optimized همراه با وردپرس از پیش نصب شده ارائه می شود تا کاربران نگران دانلود و نصب نرم افزار نباشند. همچنین ، پیکربندی خودکار را فراهم می کند تا بهترین سطح عملکرد سایت و تنظیمات بسیار ایمن را فراهم کند.

A2 میزبانی یک شرکت موفق است که در صنعت میزبانی به عناوین مختلف شناخته و اعطا می شود.

طرفداران:

  • بارگیری سریع با حافظه SSD
  • دامنه های نامحدود ، دامنه های پارک شده و دامنه های الحاقی
  • مکانهای مرکز داده برای تحویل سریعتر داده ها
  • مهاجرت وب سایت و وردپرس از قبل نصب شده است

موارد منفی :

  • پشتیبانی گورو بسیار مفید است ، اما می تواند کمی کند باشد
  • برنامه استارتر سرعت توربو را ارائه نمی دهد
  • نرخ تجدید بالاتر
  • Upsells را گران می کند

SiteGround

ویژگی های SiteGround در یک نگاه

  • داخلی نصب وردپرس 1 کلیک کنید
  • Autoupdates - همیشه آخرین نسخه وردپرس را خواهید داشت
  • WP-CLI فعال است - گزینه مدیریت خط فرمان
  • SuperCacher - وب سایت فوق العاده سریع (موجود در GrowBig و GoGeek)
  • مرحله بندی وردپرس و Git از قبل نصب شده (موجود در GoGeek و بالاتر)
  • گواهی SSL رایگان از طریق Let's Encrypt

به SiteGround بروید

قیمت سایت SiteGround

SiteGround به طور عمده از سه برنامه میزبانی وردپرس برخوردار است. به موارد برجسته طرح میزبانی نگاهی بیندازید.

استارت آپ رشد بزرگ GoGeek قیمت: 3.95 دلار در هر ماه قیمت: 5.95 دلار در هر ماه قیمت: 11.95 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود فضا: 10 گیگابایت فضا: 20 گیگابایت فضا: 30 گیگابایت پهنای باند: 10000 بازدید در ماه. پهنای باند: 25000 بازدید در ماه. پهنای باند: 100000 بازدید در ماه. دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه

SiteGround بدون شک یکی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس است که امروز موجود است. هزاران کاربر وردپرس عاشق پشتیبانی عالی مشتری ، سرعت سرسام آور و امنیت سخت آن هستند. این یکی از چهار شرکت میزبانی وردپرس است که توسط WordPress.org به همراه Bluehost ، DreamHost و Flywheel به طور رسمی پیشنهاد شده است .

SiteGround میزبانی وردپرس مدیریت شده با ویژگی های بسیار کم را با قیمت پایین ارائه می دهد. علاوه بر این ، با تمام ویژگی های ضروری وردپرس همراه است که کار شما را بسیار راحت تر می کند و همچنین در وقت شما صرفه جویی می کند.

طرفداران:

  • سایت های بارگذاری سریعتر 4X
  • پشتیبان گیری رایگان روزانه
  • نصب خودکار وردپرس (و به طور رسمی توسط WordPress.org تأیید می شود)

موارد منفی :

  • ویژگی های میزبانی مدیریت شده به برنامه های GrowBig یا GoGeek نیاز دارند
  • کوتاهترین دوره صورتحساب 12 ماه است
  • اعتبار Google Adwords در دسترس نیست

موتور WP

ویژگی های میزبانی وردپرس WP Engine مدیریت شده با یک نگاه

  • پشتیبانی قابل اعتماد و عالی
  • پشتیبان گیری روزانه
  • Firewall Protection و اسکن بدافزار
  • Evercache برای مقیاس پذیری گسترده و سرعت فوق العاده
  • گواهینامه های SSL با یک کلیک
  • CDN (شبکه تحویل محتوا) آماده است

به WP Engine بروید

قیمت WP Engine

WP Engine عمدتا 5 نوع برنامه مدیریت شده میزبانی وردپرس را ارائه می دهد. آنها قیمت برنامه Enterprise را در وب سایت خود ذکر نکرده اند ، بنابراین چهار نکته برجسته طرح میزبانی در زیر آورده شده است.

استارت آپ رشد مقیاس حق بیمه قیمت: 22 دلار در ماه. قیمت: 86 دلار در ماه. قیمت: 217 دلار در ماه. قیمت: 368 دلار - 828 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: 10 وب سایت: 30 وب سایت: 50-115 فضا: 10 گیگابایت فضا: 20 گیگابایت فضا: 50 گیگابایت فضا: 100 گیگابایت پهنای باند: 50 گیگابایت پهنای باند: 200 گیگابایت پهنای باند: 500 گیگابایت پهنای باند: 1000 گیگابایت دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه

WP Engine رهبر صنعت در میزبانی وردپرس مدیریت شده است. این یک شرکت میزبان خاص وردپرس است فقط برای توانمند سازی کاربران وردپرس. WP engine تمام تلاش خود را می کند تا وب سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیر ، سریع و ایمن نگه دارند. علاوه بر این ، پشتیبانی حرفه ای از وردپرس را به کاربران خود ارائه می دهد.

WP Engine بهترین و جدیدترین فناوری را شامل مرحله بندی و بازیابی وردپرس با یک کلیک ، CDN داخلی ، امنیت مستقیم SFTP مستقیم و غیره را تضمین می کند. توسط تیم مهندسی حرفه ای تمام وقت و تیم آزمایشگاه های اختصاصی پشتیبانی می شود.

طرفداران:

  • ویژگی های امنیتی پیشرفته
  • ثبت دامنه رایگان ارائه نمی دهد
  • کتابخانه های مختلفی را برای ابزارهای تجارت الکترونیکی فراهم می کند

موارد منفی :

  • برخی از پلاگین ها و مضامین من قابل استفاده نیستند
  • هزینه اضافی برای ذخیره بیش از حد یا بازدید کنندگان
  • مشکلات ذخیره با سایت های تجارت الکترونیکی

میزبان

ویژگی های میزبان HostGator در یک نگاه

  • رابط کاربری ساده وردپرس Cloud
  • سرعت سوپرشارژ - شامل CDN جهانی
  • امنیت پیشرفته - حذف بدافزار به صورت خودکار
  • مقیاس پذیری یکپارچه
  • سرویس انتقال و نصب سریع
  • اعتبار Google AdWords گنجانده شده است
  • پیکربندی cPanel آسان است

به میزبان بروید

قیمت میزبان HostGator

HostGator عمدتا از سه برنامه میزبانی وردپرس برخوردار است. به موارد برجسته طرح میزبانی نگاهی بیندازید.

پیش غذا استاندارد کسب و کار قیمت: 5.95 دلار در هر ماه قیمت: 7.95 دلار در هر ماه قیمت: 9.95 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: 2 وب سایت: 3 فضا: 50 گیگابایت فضا: 150 گیگابایت فضا: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه

HostGator نامی شناخته شده برای میزبانی وب است و اکنون یکی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب برای پلتفرم وردپرس نیز می باشد. کاربران HostGator را بخاطر خدمات خود طبق تعهدات خود دوست دارند. به روز رسانی 99.9٪ همراه با پشتیبانی 24/7/365 را تضمین می کند.

HostGator به عنوان یک راه حل میزبانی راحت و ساده برای کاربران وردپرس در هر سطح ارائه شده است. اصولاً سه برنامه میزبانی وجود دارد که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود برنامه های خود را انتخاب کنند. به عنوان مثال: برنامه شروع کننده برای استارتاپ هایی که می خواهند فقط یک وب سایت را میزبانی کنند مناسب است.

طرفداران:

  • انتقال سایت رایگان و نصب یک کلیک
  • پایگاه داده نامحدود ، پهنای باند و فضای خالی
  • ضمانت بازگشت 45 روزه پول

موارد منفی :

  • میزبان VPS مبتنی بر ویندوز نیست
  • بدون ثبت دامنه رایگان
  • بالا فروشی

DreamHost

DreamHost ویژگی های میزبانی وردپرس با یک نگاه

  • عملکرد مطلوب - چندین لایه حافظه پنهان
  • به روز رسانی و پشتیبان گیری خودکار
  • 100٪ uptime شبکه
  • امنیت جامد - بلوک های فایروال WP
  • آماده تجارت الکترونیک

به Dreamhost بروید

DreamHost قیمت گذاری

این دو طرح را ارائه می دهد. میزبانی مشترک و میزبانی وردپرس کاملاً مدیریت شده به نام 'DreamPress'. نگاهی به نکات برجسته طرح میزبانی DreamHost.

شروع کننده وردپرس دریم پرس VPS Basic قیمت: 2.59 دلار در ماه. قیمت: 16.95 دلار در ماه. قیمت: 10.00 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: نامحدود وب سایت: نامحدود فضا: نامحدود فضای: 30 گیگابایت فضای: 30 گیگابایت پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: 1 دامنه رایگان: 1

DreamHost یکی دیگر از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس قابل اعتماد و با کیفیت است. هم میزبانی مشترک وردپرس و هم میزبانی کامل وردپرس "DreamPress" را ارائه می دهد. طرح DreamPress با قیمت 19.95 دلار در ماه در دسترس است که مطمئناً برای ویژگی هایی که ارائه می دهد قیمت مناسبی است. این امر از بروزرسانی های نرم افزار ، پشتیبان گیری روزانه ، امنیت خاص وردپرس و عملکردی که خواب راحت را در اختیار کاربر قرار می دهد ، مراقبت می کند.

این همش نیست. میزبانی مشترک به نظر می رسد واقعاً مفید و غنی از ویژگی باشد. این اجازه می دهد تا منابع نامحدود مانند ذخیره سازی دیسک ، پهنای باند ، دامنه ها ، حساب های ایمیل و غیره

طرفداران:

  • ایجاد وب سایت نامحدود (سازنده وب سایت Remixer) تحت یک برنامه میزبانی
  • نام دامنه رایگان و ویژگی های اضافی رایگان
  • 30 روز ضمانت برگشت وجه

موارد منفی :

  • بدون C-Panel (Dreamhost از باطن اختصاصی استفاده می کند)
  • بدون پشتیبانی تلفنی (برای پشتیبانی تلفنی 250 دلار در ماه اضافی برای شما هزینه دارد)
  • سرورهای ویندوز ندارد

GoDaddy

ویژگی های میزبانی GoDaddy با یک نگاه

  • خودکار نرم افزار اصلی وردپرس و به روزرسانی های امنیتی
  • اسکن و حذف بدافزار
  • ابزار مهاجرت با یک کلیک
  • دامنه رایگان با برنامه سالانه
  • سایت های SSH ، SFTP و Staging در دسترس هستند
  • رابط کاربری آسان - مناسب برای مبتدیان

به GoDaddy بروید

قیمت گذاری GoDaddy

GoDaddy عمدتا دارای چهار برنامه میزبانی وردپرس است. به موارد برجسته طرح میزبانی نگاهی بیندازید.

پایه ای لوکس نهایی تجارت الکترونیک قیمت: 6.99 دلار در ماه. قیمت: 9.99 دلار در ماه. قیمت: 12.99 دلار در ماه. قیمت: 15.99 دلار در ماه. وب سایت: 1 وب سایت: 1 وب سایت: 1 وب سایت: 1 فضا: 30 گیگابایت فضا: 75 گیگابایت فضا: نامحدود فضا: نامحدود پهنای باند: 25K بازدید در ماه پهنای باند: 100K بازدید در ماه پهنای باند: نامحدود پهنای باند: نامحدود دامنه رایگان: بله دامنه رایگان: بله دامنه رایگان: بله دامنه رایگان: بله

بدون شک ، GoDaddy یک ارائه دهنده برجسته میزبانی وب است که به هزاران وب سایت غول پیکر آنلاین قدرت می بخشد. GoDaddy همیشه مانند یک پدر بزرگ بوده است که خدمات میزبانی وب با کیفیت و قیمت ارزان را ارائه می دهد. خبر خوب برای دوستداران وردپرس ، این برنامه دارای برنامه های میزبانی وردپرس با ویژگی های بسیار کم با قیمت های پایین تر است. این برنامه عمدتا چهار نوع برنامه میزبانی را ارائه می دهد که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود از بین آنها انتخاب کنند.

ویژگی نصب خودکار وردپرس ، امنیت ضد گلوله از سوی هکرها و عملکرد سایت از مزایایی است که با GoDaddy برای میزبانی از آن بهره مند خواهید شد.

طرفداران:

  • بیش از 300 تم و قالب رایگان
  • پشتیبان گیری و محافظت در برابر از دست دادن داده ها
  • نصب خودکار وردپرس با کیفیت را ارائه می دهد

موارد منفی :

  • پشتیبانی محدود از چت زنده (فقط در روزهای کاری در ساعات کار در دسترس است)
  • از یک پنل میزبانی سفارشی استفاده می کند
  • مشخصات سخت افزاری دقیق موجود نیست

چرخ دنده

Flywheel ویژگی های میزبانی وردپرس را با یک نگاه مدیریت کرد

  • به روزرسانی های نرم افزاری مدیریت شده
  • پشتیبان گیری ایجاد و بازیابی کنید
  • امنیت وردپرس مدیریت شده
  • حافظه پنهان و عملکرد گنجانده شده است
  • مجوز SSL رایگان
  • CDN گنجانده شده است

به فلایویل بروید 

قیمت چرخ لنگر

Flywheel عمدتا دو نوع برنامه میزبانی دارد که به عنوان Pay-Per-Site و Bulk Plans نامگذاری شده اند. با این حال ، اگر یک برنامه سفارشی یا 10+ برنامه سایت می خواهید ، می توانید با آنها تماس بگیرید.

ریز پیش غذا آزاد آژانس قیمت: 15 دلار در ماه. قیمت: 30 دلار در ماه قیمت: 115 دلار در ماه. قیمت: 290 دلار در ماه وب سایت: 1 وب سایت: 1 وب سایت: 10 وب سایت: 30 فضا: 5 گیگابایت فضا: 10 گیگابایت فضا: 20 گیگابایت فضا: 50 گیگابایت پهنای باند: 20 گیگابایت پهنای باند: 50 گیگابایت پهنای باند: 200 گیگابایت پهنای باند: 500 گیگابایت دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه دامنه رایگان: نه

Flywheel یکی دیگر از سرویس های میزبانی وردپرس است که به طور رسمی توسط WordPress.org توصیه می شود. این یک شرکت میزبان مخصوص وردپرس است که فقط وب سایت های WP را میزبانی می کند. علاوه بر این ، این یک سرویس میزبانی و مدیریت WP زیبا است که برای مبتدیان ، طراحان و آژانس ها ساخته شده است. میزبان Flywheel وردپرس امنیت بسیار خوب ، عملکرد بالای وب سایت و پشتیبانی عالی از تیم پشتیبانی حرفه ای را تضمین می کند.

داشبورد Flywheel به طرز باورنکردنی ساده و بدون سر و صدا است. در حقیقت زیبا به نظر می رسد در حالی که استفاده از آن بسیار آسان است.

طرفداران:

  • 10 مرکز داده در سراسر جهان
  • همکاری مشتری و گزینه های صورتحساب آسان
  • سایت های آزمایشی رایگان ایجاد کنید و فقط هنگام فعال شدن سایت ها هزینه آنها را پرداخت کنید.

موارد منفی :

  • میزبانی ایمیل را ارائه نمی دهد
  • فقط میزبانی وردپرس در دسترس است.
  • قیمت بالاتری نسبت به برخی رقبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی