طراحی سایت آگهی و نیازمندی با تاپ آگهی

بهترین روش های طراحی سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و سیستم های اختصاصی

طراحی سایت آگهی و نیازمندی با تاپ آگهی

بهترین روش های طراحی سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و سیستم های اختصاصی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر در فکر ایجاد سایت خود با این پلتفرم هستید ، بیایید مهمترین جزئیاتی را که به شما کمک می کند درک کنید وردپرس چیست و چرا میلیونها وب سایت از آن استفاده می کنند ، ببینیم.


اگر از خود می پرسید وردپرس چیست و چگونه می فهمید که آیا برای شما مناسب است ، نگران نباشید ، شما در همان قایق هستید که بسیاری از افراد از طریق ایمیل با من تماس می گیرند و از من سوال یکسانی می کنند و پاسخ همیشه است همان ، اگر می خواهید یک وب سایت یا وبلاگ خودتان را باز کنید ، وردپرس یکی از موارد مناسب شماست!

چه سایت هایی را می توان با وردپرس ایجاد کرد؟

توسط یک متخصص وردپرس از این پلتفرم می توان برای هر کاری استفاده کرد ، اما حتی اگر مبتدی تازه کار هستید و می خواهید از آن برای پروژه خود استفاده کنید ، وردپرس ساده ترین نرم افزار است ، جای تعجب نیست که بیش از 70 نفر از آن استفاده کرده اند میلیون ها سایت در وب ، اما این بدان معنی است که حداقل برای استفاده از آن حداقل باید استفاده کنید. همچنین به نظر من طبیعی است درست است؟

- برای ایده گرفتن در اینجا لیستی از سایت های معروف ایجاد شده با وردپرس را جمع آوری کرده ام

- در اینجا می توانید لیستی از سایت های تجارت الکترونیکی ایجاد شده با وردپرس را مشاهده کنید
 

وردپرس چیست؟

وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) یا یک سیستم مدیریت محتوا است که به شما امکان می دهد بدون ایجاد اطلاع از برنامه نویسی از آن برای ایجاد وب سایت و وبلاگ استفاده کنید.

در صفحه ویکی پدیا می گوید وردپرس یک بستر نرم افزاری "بلاگ" است ، این می توانست در چند سال اول درست باشد اما در سالهای بعدی این پلتفرم پیشرفتهای چشمگیری داشته است به طوری که اکنون برای هر نوع وب سایتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرم افزار منبع آزاد تحت GNU است که در سال 2003 توسط مت مولن وگ و مایک لیتل با مجوز GPLv2 توزیع شده است . فلسفه جنبش نرم افزار Open Source این است که شما در استفاده ، توزیع ، کپی ، اصلاح و یا بهبود وردپرس آزاد هستید و از کسی اجازه نمی گیرید.

کار برای کمک به حفظ و بهبود وردپرس همیشه از هزاران نفر از توسعه دهندگان ، متخصصان ، وبلاگ نویسان ، کاربران ساده در سراسر جهان ناشی می شود و به همین دلیل است که وردپرس دیگر نمی تواند متعلق به یک شخص یا شرکت باشد بلکه توسط همه بدون تمایز در نظر گرفته شود. .

این نرم افزار در PHP توسعه یافته و برای عملکرد خود به یک مدیر داده MySQL متکی است .

یکی از ویژگی های رایگان بودن این نرم افزار است ، این بدان معناست که برای بارگیری ، نصب و استفاده از آن هرگز مجبور به پرداخت هزینه نخواهید بود ، حتی پس از مدتی ، بدون اشتراک ماهانه ، حتی اگر گاهی مشتری هایی از آژانس های وب داشته باشم (حتی مشهور) که از آنها برای استفاده از وردپرس پول خواسته شده است.

این یک پانل کنترل دارد که به شما امکان می دهد آن را به روشی بصری ، بسیار آسان و بصری مدیریت کنید ، به شما امکان می دهد با چند کلیک ماوس ، وب سایت های خود را به طور مستقل ، بدیهی به زبان ایتالیایی ، ایجاد و مدیریت کنید.

فریب رایگان بودن آن را نخورید ، وردپرس دارای جامعه ای از توسعه دهندگان و پشتیبانی از بزرگترین در جهان است و توسط بزرگترین مارک های جهان مانند نیویورک تایمز ، مایکروسافت ، پلی استیشن ، والت مورد استفاده قرار می گیرد دیزنی ، مرسدس بنز ؛ افراد مشهوری مانند سیلوستر استالونه ، رولینگ استونز ، اوسین بولت و بسیاری دیگر.

دو کنجکاوی در مورد وردپرس: با دو برابر W و P بزرگ نوشته می شود و نسخه های جدید (به روزرسانی ها) همیشه نام نوازنده جاز دارند.
 

قالب وردپرس چیست:

وردپرس برای ایجاد طرح بندی یک وب سایت و همچنین مدیریت جنبه گرافیکی به یک موضوع نیاز دارد. با وردپرس می توانید از تم های رایگان موجود در خود نرم افزار در بخش مناسب در صفحه کنترل استفاده کرده و نصب کنید یا می توانید سرویس های خارجی با موضوعات حرفه ای وردپرس را انتخاب کنید ، یکی از محبوب ترین ها themeforest.net است.

یک تم (همچنین Template نیز نامیده می شود) مجموعه ای از فایلها (فایلهای php ، برگه های سبک ، تصاویر) است که به ایجاد همه قسمت های گرافیکی سایت کمک می کند ، شما می توانید تم های آماده و از قبل پیکربندی شده را برای نیازهای خاص توسعه خریداری کنید و به عنوان مثال تم های آماده برای آژانس های املاک و مستغلات ، تم های تجارت الکترونیکی برای فروش آنلاین ، اجاره اتومبیل ، روزنامه نگاری ، مکانیک و غیره و غیره.

متناوباً ، اگر با برنامه نویسی آشنا باشید ، حتی یک زبان علامت گذاری ساده مانند HTML برای ایجاد یک تم سفارشی بدون نیاز به خدمات خارجی و هزینه های اضافی کافی است ، در این صورت شما باید وقت خود را صرف کنید.

برای پیدا کردن موضوع نصب شده و فعال کردن موضوع جدید ، فقط به بخش "ظاهر" در نوار فرمان سمت چپ بروید و روی "تم ها" کلیک کنید. در زیر این بخش ، بخشهای مهم دیگری مانند بخش تنظیمات منوها و ابزارک ها ، بخش "سفارشی سازی" و ویرایشگر موضوع را پیدا خواهید کرد.
 

افزونه وردپرس چیست:

پلاگین ها نرم افزاری "کوچک" هستند که نصب می شوند می توانند قابلیت ها را افزایش دهند یا توابع اضافی را به وردپرس اضافه کنند و با توجه به نیاز شما استفاده از آن را بهبود ببخشند ، توسط توسعه دهندگان ، متخصصان بخش و همچنین توسط علاقه مندان ایجاد می شوند و در هر صورت از قبل بررسی می شوند و قبل از اجازه استفاده از آنها تأیید شده است.

از پلاگین ها می توان برای ایجاد فرم های تماس ، گالری عکس ، پیوند به شبکه های اجتماعی استفاده کرد ، به طور خلاصه ، برای هر نیازی یک پلاگین وجود دارد اما این بدان معنا نیست که سو abuse استفاده از آن قاعده خوبی است.

بخش افزونه ها در داخل صفحه کنترل WordPress در نوار فرمان در سمت چپ قرار دارد که در آن کلمه "Plugin" را می یابید که می توانید لیست پلاگین های نصب شده را وارد کنید ، جدیدی را مستقیماً از صفحه یا از طریق ویرایشگر ویرایشگر اضافه کنید. کد منبع هر افزونه.

شما می توانید تعداد بی شماری از افزونه های رایگان را در لیست رسمی افزونه های وردپرس پیدا کنید که بسیاری از اینها در حالی که رایگان هستند بسیار عالی ، مفید و مورد استفاده اکثر وب سایت ها هستند (به yoast ، all in one seo pack، WP Super Cache مراجعه کنید) اما نکته خوب این است که شما می توانید برای نیازهای خاص افزونه های حرفه ای پولی را نیز انتخاب کنید. بهترین سایت برای خرید پلاگین های حرفه ای codecanyon.net است

ویجت وردپرس چیست:

بیایید بگوییم که یک ابزارک یک جز component (مانند ربات استیل Jeeg) است که عملکرد خاصی را انجام می دهد ، فقط لازم نیست آنها را راه اندازی کنید ، فقط کافی است آنها را با موس از موقعیت ابزارک های موجود در سمت چپ به بخشهای مناسب که در سمت راست و قرار دادن آنها در داخل بخشی که باعث می شود ویجت تولید کننده عملکرد در داخل نوار کناری وب سایت در موقعیت های مشخص ظاهر شود.

ویجت همچنین می تواند در بخشهای دیگر سایت نه تنها در نوار کناری "ظاهر شود" ، بلکه همه اینها به موضوعی که استفاده می کنید بستگی دارد و به شما امکان می دهد از ابزارکها در قسمتهای دیگر سایت نیز استفاده کنید.

هر ابزارک یک نام خاص به ایتالیایی دارد که عملکرد آن را روشن می کند و هر بخشی که می توانید ویجت را بکشید ، همیشه دارای یک نام خاص است که موقعیت نمایش ویجت را روشن می کند.

وردپرس دارای ابزارک های پیش فرض است که در هر نصب وجود دارد ، اما شما می توانید با نصب یک موضوع که ابزارک ها را با عملکردهای خاص و همان گفتار را با نصب پلاگین ها فراهم می کند ، ویجت های جدید خود را پیدا کنید.

بخش ویجت همانطور که قبلاً ذکر شد را می توانید در زیر "ظاهر" در نوار فرمان چپ پیدا کنید.

نحوه کار وردپرس:

با وردپرس (.org) می توانید سایتهای ساکن و سایتهای پویایی ایجاد کنید که در هر صورت باید از سایر ادغام ها مانند مضامین و پایگاه های داده وردپرس ، هرگونه افزونه اما اجباری استفاده نکنید.

به طور دقیق ، وردپرس را می توان بدون موضوع نیز استفاده کرد اما بیایید در مورد یک برنامه نویس بودن و دانستن جایی که "دستان خود را بگذاریم" صحبت کنیم ، اما در هر صورت ما در مورد موارد خاص صحبت می کنیم.

هنگام نصب وردپرس که می تواند دستی یا خودکار باشد ، تنظیمات در پایگاه داده MySQL نوشته می شوند که باعث ذخیره داده های قابل مدیریت و اصلاح در هر زمان می شود.

این رابط داده با تنظیمات موضوعی است که ساختار و گرافیک سایت را ایجاد می کند. همه چیز را می توان از طریق صفحه کنترل وردپرس مدیریت کرد. (البته به ایتالیایی)

در موارد استفاده از تم های وردپرس حرفه ای ، یک کنترل پنل تم منحصر به فرد در 99٪ موارد موجود با وردپرس موجود است که به شما امکان می دهد تنظیمات طرح زمینه ، سایت ، رنگ ، نوع قلم و اندازه را مدیریت کنید. و بسیاری از توابع دیگر بدون درک چیزی در مورد برنامه نویسی و کدهای مختلف.

چه کاری لازم است که WordPress.org کار کند؟

  1. یک سرویس میزبانی
  2. یک پایگاه داده MySQL که همیشه در یک سرویس میزبانی خاص برای وردپرس وجود دارد
  3. تم ، حتی رایگان ، حرفه ای بهتر
  4. افزونه ها ، در صورت لزوم اختیاری
  5. کمی مطالعه و تمرین (من دوره های ایتالیایی را برای WordPress در Udemy توصیه می کنم )
  6. هان کامپیوتر

توجه: وردپرس همچنین می تواند بدون خدمات فوق الذکر با نصب محلی با استفاده از نرم افزار XAMPP که به شما امکان می دهد وردپرس را مستقیماً روی رایانه شخصی خود (بصورت محلی) بدون هزینه نصب کنید ، از آن استفاده کنید و تست کنید یا حتی ایجاد کنید. سایت خود را و سپس با بارگذاری آن در وب سایت spezio آن را منتقل کنید تا به صورت آنلاین برای همه قابل مشاهده باشد.

MySQL پایگاه داده:

وردپرس با تعامل با یک پایگاه داده MySQL کار می کند ، هر آنچه در وب سایت وجود دارد در پایگاه داده MySQL ذخیره می شود (مانند یک انبار) که به سایت اجازه می دهد با تعامل با یکدیگر کار کند.

به یاد داشته باشید که پایگاه داده در نرم افزار وردپرس موجود نیست اما از طریق سرویس میزبانی انتخاب شده برای نصب و استفاده از وردپرس ارائه می شود.

برخی از ویژگی های پایگاه داده را می توان از طریق پلاگین های خاص یا از طریق یک صفحه کنترل به نام phpMyAdmin قابل دسترسی از یک مرورگر تنظیم کرد که امکان مدیریت و مدیریت پایگاه داده را در هر نقطه فراهم می کند ، اما در اینجا لازم است که بتوانید پایگاه داده های MySQL را قادر و عملی کنید.
 

هزینه های استفاده از وردپرس:

همانطور که قبلاً برای استفاده از WordPress ذکر شد (در این مورد WordPress.org) شما به یک سرویس میزبانی وردپرس نیاز دارید که فضای وب و پایگاه داده ای را فراهم کند که هزینه آن از 30 یورو در سال تا 100 یورو برای میزبانی مشترک یا از 400/600 یورو باشد. در هر سال برای میزبانی اختصاصی

همچنین در مورد WordPress.org استفاده و خرید نام دامنه (www.nomemiosito.it) که ممکن است از 5 تا 10 یورو در سال هزینه داشته باشد ، بیشتر و بیشتر نام دامنه به صورت رایگان با خرید یک بسته میزبان گاهی اوقات برای همیشه گاهی فقط برای سال اول.

یک میزبانی بسیار خوب که دامنه رایگان را برای همیشه فراهم می کند ، flamenetworks.com است که توصیه می کنم حتماً در نظر بگیرید که شامل یک آدرس IP اختصاصی است .

در مورد پلاگین ها و تم های حرفه ای که برای استفاده انتخاب می کنید ، هزینه های دیگری غیر از هزینه های اضافی وجود ندارد ، در مورد این موضوع پیشنهاد می کنم حتما بخوانید زیرا استفاده از تم های حرفه ای وردپرس همیشه بهتر است .

بنابراین تنها هزینه های ثابت که برای استفاده از وردپرس در استقلال کامل انجام می شود ، میزبانی سرویس و نام دامنه هرکسی باشد که خلاف این موضوع را به شما بگوید ، پیس می گیرد!
 

هاست وردپرس چیست:

اول از همه ، از آنجا که این سوال اغلب از من نیز پرسیده می شود ، یک سرویس میزبانی ، همچنین "میزبان" یک سرویس شبکه است که یک وب سرور را با یک فضای بزرگ فراهم می کند که در آن امکان بارگذاری وجود دارد و وارد کردن همه پرونده ها برای ایجاد یک سایت وردپرس ، فایل های تصویری ، پلاگین ها و...!

ویژگی میزبانی وردپرس در مقایسه با سایر موارد ، توابع موجود در سرویس میزبانی موجود در بسته خریداری شده است که به مدیریت بهتر وردپرس و عملکرد بهتر آن کمک می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی